tisdag 31 mars 2009

Ken Ring - Kelian

OHOHOH!
Jag kan nästan inte vara lyckligare! Igår fick jag brev från lassarettet att äntligen ska få komma till magnetröntgen den 15 april! Jag slapp vänta ett halvår som jag hade förväntat mig!
Men då befarar jag bara operation, vill inte :( Men det är ju värt de bara jag kan springa å gå som vanligt igen! Då ska jag hur som hellst in i typ maskin som är som en tunnel, ska ligga där blixtstilla i minst 30 minuter. Cellskräck..

AWIIEH! Sen imorrn ska min bror fara å hämta skinnjackan jag köpte i Lycksele! :D plus att jag köpte ett par svarta ganska så tajta byxor idag också, så jag ska vara riktigt OH HOT DAMN på lördag! Plus ett par klackedojor, mmmhm ;)

Snart är de lördag igen! > Mina bryyydar, öl & Larz Kristerz ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar