tisdag 10 mars 2009

Larz Kristerz - Kärlekens Hus

Nyvaken! Hur fan kan jag sova så här länge?! Jag pratade i telefon med Nicklas igår till ja, ett nångång. Det är tidigt för mig iaf när jag är van att gå i säng vid fem typ :P
Men så somnade jag och vaknade nu, efter tre! Jag hatar att sova så här länge!

Jag är så pepp inför den 21a! ÅH! fan, långt bort..

Har hittat mitt "träningssätt" nu, det är fan skönt fast det är jobbigt! Man har en sån där boll, vet int va de het men .. Det är så jävlaa skönt att göra situps på den, gör inte ont i rygg eller nacke sen drar det ihop hur mycke som hellst i magen! Gärr..

Jag längtar efter Emma.. OCH ELIN SÅKLART! Du får mig alltid på gott humör!<3

Näe, nu ska jag ta å fika och svara på alla sms jag fått under natten :P haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar