onsdag 18 mars 2009

Johnny Cash - A boy named sue

öh, jag var vaken till tio imorse, sen ckade jag på soffan. Fan, jag är ändå trött nu. Kan bero på subway mackan jag tryckte som min syster köpte till mig! Tack :]

Vi var ute igår och lekte vampyr i umecity, dock hittade vi ingen att ta kål på, det sög!

Lycksele imorrn, plocka upp min bror och åsaflåsa och sen till malå!
Var väll egentligen tänkt att jag skull
e följa å åka lastbil på torsdag, men så blev det inte!

Awwieh, jag ska dricka 24 öl på lördag :) eller, iaf prova! hähä, näe men vi ska va igång hela dygnet så, full lajk a kastrull!


Lite bilder, en fröjd för ögat ;)




Jag & syster



98% Malåbor


'´Jååker



Bror min försöker sig på bjässen







Armbrytning nyårs 2007




Döläge!




Min bror :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar