måndag 30 mars 2009

Thåström - Karenina



Oh! bra låt, var typ tusen år sen jag hörde den, så nu smattrar minnen i huvet på mig :)
peji tipsade Imperiet - Die mauer å då blev jag på Thåström humör! Mmaarhggurgel.. Fanbra.

Som sagt helgen var kanoners! Bara Elin som saknades..
Fredan kom vi hem från lycksele.. Jag, Åsa & Jacob :) Sen kom Petra.. så vi satt i köket (riktigt dödläge) hela fredag kvällen typ, sen färgade jag håret på Åsa, och Åsa färgade håret på mig. Sen blev de mysstund i min dubbelsäng med fiilm! Sen somnade alla..

Sen blev det äntligen lördag! Vi steg upp och packade alla grejer vi skulle ha med oss, för vi skulle sova hos morsan hela högen i Malå. Sen sprättade jag första ölen vid 12-13 tiden, öl frukost :)
sen grillade vi å väntade på de andra sällskapet Robin, Peji & Bella!
Men innan dom kom så hann jag faktiskt ta en liten powernap halv åtta, på soffan.. Hann ju som sagt bli lite onykter.
Sen kom dom, vi satt å drack ett bra tag innan vi for ut. Vi gick till ishallen, men ingen skulle gå in. Så det blev lite efterfest i en norsk buss! Det funkade också :)
Vi var iiinte ut speciellt länge innan vi for hem igen, tack peji som nästan bar mig hem :)

Blev ändå tidig kväll, typ halv två!

Sen bakissöndag, ligga i soffan å se film:)


Nu är jag bara såå pepp inför lördag! LARZ KRISTERZ och Elin är ledig!! :D


Mitt pussel blev aldrig klart
Jag ser ditt hjärta brinner svagt
Som en cigarett i mitt askfat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar