måndag 23 mars 2009

Ted Gärdestad - Jag ska fånga en ängel

Helgen fick toppbetyg. Fredagen va väll aningens seg, men lördag var kanon! Först nådastöten, var där hela dan sen så tävlade jacob med ockelbo 300an, fick pokal å grejer ;)
Sen bar de av hem å sova en snutt, och sen göra sig klar. Så då begav vi oss till renström och började hinka alkoholhaltiga drycker, som då iaf jag blev fort berusad på!
Jag tycker det var riktigt kul, men jag har hört många som säger att det spårade för alla grinade å spydde (?) men jag hann då inte vara med å spåra isf! Jag var nog i min egen lilla värld.
Sen kan jag säga att jag kan knappt röra min kropp för peji fick nått militärutbrott och började brotta ner mig och göra revbensgrejer så jag har ont överallt. Sen slogs vi om den uttöjda socken.
Jag var bakis hela dan igår, plus idag. Jag känner mig riktigt bakis..

Jag är helt ensam hemma, så jag springer omkring utan kläder, fast jag har sockar på mig..
POFF såg jag en gubbe här utanför som cirkulerade mellan våra två ytterdörrar, och jag befann mig i köket som är mittemellan dessa två ytterdörrar fullt med fönster så jag kastade mig på golvet och började åla mig mot en toa som blev min räddning, jag låste in mig och väntade tills han hade farit. Yäh..

Hela veckan väntar jag på
lördag lööördag igen!
Öl på lördag igen! Skotercross VM i malå, det blir ball..
Petra kommer på fredag, sen skulle peji och robin komma på lördag. Men jag har dock ingen aning om när Åsa ska komma? Åshaa? Äta farfars bajs?

Soffan och tvn kallar på mig!


SHHS! ÅSAS FILM FRÅN EJLINS 21 ÅRS FEST!!
http://www.youtube.com/watch?v=elbGiYrDPBg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar