tisdag 10 mars 2009

Taylor Swift - Love story

"Att älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla"

kanske jag måste ta den förlusten då.. eller?

Just nu känner jag peppen för Elins födelsedagskalas, jag känner peppen för sommarn!
Tränar nu, för mitt knä först och främst sen också för att kunna bli phett fräsh. Har den bästa motivationen som finns :) Den här gången ska de gå! :) Jag lovar.
Vill köpa skinnjacka.. och i sommar nån fiin klänning,
jag vet inte likt mig men jag måste ju bli lite kvinnlig nångång jag också!







ÅH ! Vill ha 21a nu nu nu nu!
Elin är så bra.

Ska snart också lägga ut mercan på blocket, så fort den är åtgärdad skönhetsfelen på KÖP KÖP!



jag tycker om dig mer än att bara tycka om. Men jag ska fan inte.. NEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar