torsdag 12 mars 2009

Sonic Syndicate - Jack of diamonds

Jag hoppas verkligen inte du är besviken, eller så på mig.
Irriterad, arg, lessen.. jag ville bara få det sagt.
Jag tror att varje människa behöver få ut sina känslor, för har man dom inom sig så tror jag faktiskt det blir som en infektion, det börjar då göra ont efter ett tag.

Jag är ledsen. Men nu vet du vars du har mig. Jag finns alltid här, kommer alltid att göra.
Det är så mycket frågor jag har, det är mycket jag vill ha svar på. Men det kanske är bäst att bara låta det vara så här, huvudsaken är att du vet nu vad jag känner.
Då kan du komma till mig när du känner för det.
För jag kommer alltid att känna så här.


Jag älskar faktiskt dig, och jag kan inte hjälpa det.



Fråga inte vem det är jag skriver om, för det spelar absolut ingen roll..
Men förhoppningsvis den jag skriver om, tar åt sig av det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar