tisdag 3 mars 2009

Metallica - Nothing else matters

.. sitter i Sorsele nu, ensam. Gustav är på kurs. Eller, ensam är jag väl inte, jag har ju Ika.

Helgen var ju faktiskt bra, fredag så var jag nykter, hemma och somnade där vid tio framför tvn.
Lördag for jag och Åsa med compakten till stan, hämtade våran chaufför och Bellabuu och for sen till Burträsk och det var jätte kul att träffa alla igen :) sen bar det av till stan, alla skulle på olles, fast jag hade faktiskt hemskt gärna avstått.
Sen fick jag ju som sagt prata med Peter i telefon :) och det känns jätte skönt att höra att det är någorlunda bra iaf! :) som jag sa till han, jag skulle fan ha bytt med han. Jag har ju lix alla jävla problem med mitt knä och med min kropp så :P

Söndan så bar det av hem igen till Malå, där jag köpte chips och sen for vi hem och såg beck och jag somnade jävligt gott för jag var så jävla sliten :P
Måndag, for jag hit :)

Arbetsförmedlingen på Fredag, ska skälla ut tanter då. Sen ortopeden den 9e :) äntligen säger jag bara.. är så less på mitt knä så jag vill bara kapa av det!

Näe, nu ska jag se Vänner.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar