måndag 6 april 2009

Larz Kristerz - Looky looky

Vilken helg! :) Absolut bästa festen det här året!
Förfest i bilen in till stan, n
og för det var bara jag som drack .. men ändå! ;)
Sen in på folketspark och svett
as till Larz Kristerz!
Scotts
spelade också men dom är inte nån favorit så jag gick så fort dom spelade..
Jag och Elin for sen iväg me
d Robert och hans vänner i Boven. Också trevligt! Sen in på Olles en sväng, var jätte roligt att äntligen få träffa människor man inte sett på ett tag! :)
Som sagt, lätt bä
sta helgen på länge!
Tack till Lill Rehnman, fö
r jag fick åka med dig hem! :) :-*

Var med på tv också!
http://svtplay.se/v/1510302/danshelgen_pa_parken_drog_storpublik

På Onsdag ett skit möte med af, sen om en vecka blir det magnetröntgen. Ska bli spännande att äntligen få veta vad det är för skit i mitt knä. Sen blire ju Robin stor, 20 år gammal. Ska firas med öl och vänner! Sen har jag nog inte något mer planerat de närmaste veckorna..
Mest troligt öl öl öl öl :)

Har lagt ut mercan på blocket nu också! KÖP!


lite
bilderrrrr















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar