måndag 20 april 2009

Dr. Feelgood - Milk & Alcohol

Fan bra helg.
Vill alltid ha helg, och mycke pengar!

For iaf till stan i tisdags, var hos elin å busa med Åsa & Jacob.
Sen for jag på magnetröntgen på onsdagen, och det var lite småläskigt! Så nu snart på nån vecka ska jag väll få svar på vad det är för skit i knät!
Sen var vi ute å busa med Robin, han "övningskörde" och jag skrattade så jag började grina och nästan pissade ner mig:)
Senare på kvällen för vi till malå, och robin följde med :) Så vi var här och pimplade, körde lite skoter och tjoa på. Sen bar det av till stan på fredan, vi körde bilkurragömma och sen skulle vi hem till Bellabu och se film, men det blev inte så mycket film för jag å bella blev kalasfulla istället :) Hade Robin och Peji som chaufförer, inte helt fel :)
Sen vaknade man bakis och äcklig lördagmorgon, hoppade i några kläder, borstade tänderna och for sen upp til moröbacke där vi firade Robin som fyllde 20 år :)
Tvingade på han rullskridskor, en ful hatt å stora brillor och ett dragspel. Sen fick han stå på CK och solbacken å spela för folk, han tjänade ändå in 110 kr :)
Sen duschade man av sig bakfyllan och for till Burträsk till Sarah å Jonte å grillade dieselkotletter, riktigt mumsigt! VI ÖLADE SOM FAN!
Har nog inte haft så roligt på väldigt länge :)
Alla var dyngfulla och glada :)

Sen efter man hade ätit lite bakismat blev det fara å hämta skinninredning till jacobs compakt i bygdsiljum, glömde bort att man har ju lite liten bil för att lasta så mycket så det blev ett riktigt tattarlass. Två skinnstolar, ett baksäte, ryggstöd, 4 dörrsidor, 1 mittkonsol och all våran packning plus 3 människor fram. I min lastbilsregade bil, inte vackert!
Sen bar det av till stan å se film hos plogen och sofia i ursviken, riktigt trevligt!
Alltid bäst att spendera dagen med sina fyllevänner när man är bakis :)
sen bar det av hem till malå, å här sitter jag och har jätte tråkigt..
ska följa mamma till nån jävla garnaffär, blir säkert spännande ;) hähäh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar