onsdag 22 april 2009

Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone

Yes, nu har jag helg :)
Har iaf ringt å sökt på ett grusbilsjobb idag. Gubben var gullig å skulle ringa mig om han behövde nån nu när han visste att jag fanns :)
Sen har jag världens bästa "jobbcoach" på Arbetsförnedringen. Hon ska se till nu så jag får fara till hösten å få mitt släpkort! Jag har ju fått för mig att om jag får ett jobb nu i sommar så kommer jag att bli uts
kriven från den där skiten, så då får jag inget släpkort betalat av af, men så är det inte!
Får jag ett jobb nu räknas det som sommarjobb, och jag är fortfarande inskriven där så då ska jag få betalat kortet! Så idag är en riktigt bra dag faktiskt :)

Ska bli så jävla skönt å få sova ut nu imorrn, och på fredag!
Sen blir det nog att städa nån utav dom dagarna..

Sen Fredag kommer Robin & Åsa! :) å eventuellt Peji! hähä





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar