torsdag 6 augusti 2009

Eddie Meduza - Have A Party With Me




Då var Classic Car Week i Rättvik bortgjord, bästa veckan i sommarn lätt! Det finns mycke jag skulle kunna berätta men jag drar en kort sammanfattning..

måndag: vi kom fra
m vid 23.00, myskväll, cruising & jobbiga 08:or.
tisdag: karatefylla, TOKbra cruising, en heel del snusk, 4 pers i ett tvåmanna tält å mer behöv ja int säg :P
onsdag: nykter kväll med drive in movie TOKmys!
torsdag: dunderfylla, gå vilse, åka snutbuss å sen åka Cheva Bel Air hela natten me
roliga män.
fredag: FYLLESLAG till elva på lördagmorgon.. Träffar TOKbra karlar! Hållåjen..
lördag: Fortfarande onykter, Elin får köra första svängen hem och tusen powernaps ivägen hem!

Åj, vilken vecka säger jag bara.. Ni som inte var där missade verkligen nånting!


Hade egentligen bestämt att vara nykter fram till min 20års dag, den 21 augusti efter alla jävla fyllor jag hunnit med nu på ganska så kort tid, men rackarns.. Det är ju Talludden på lördag å he kan m
an ju bara inte missa ;) Var ju tänkt att jag, Elin, Elina å Petra sku dit. Men skelleftebrudarna banga så he bli bara jag å Mayer som ska dit å härja! ;) Men jag blir alltid på dyngfylla när jag är me hon så jag ska faan ta de lugnt med drickat den här gången så ja hinn vara med om allt som händer å int bara ligg avdäckad i en 740 hela kvällen :P WAHHA! Tagga! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar