tisdag 11 augusti 2009

Raubtier - Dieseldöden


Jag har varit gode dukti den här veckan, nog för he ha bara gått två dagar av den men :P Jag har inte haft EN ENDA powernap! Är faktiskt riktigt stolt, för i vanliga fall så när jag kom hem från af (där ja ä varje mån,tis å ons mellan 9-11) så bruk ja bara krypa ner under en filt å råka somna i några timmar. Men icket i veckan! Få se hur länge he håll sig ;)

He va som småtråkigt sitta i Malå helt själv idag, så jag fick ränt åka Olds till Malånäs idag, med lillebror å Åsa. Dom va å hämta den från lacken idag å den blev riktigt fin faktiskt! Synd bara den var lite dålig i plåten så den blev gräddvit eller va färgen hette, skulle ha vare grym i svart :)




Iih! Jag har gjort så jävulst mycke framsteg nu den senaste tiden, alltså sen Rättvik iaf :P
Tyvärr vill ja int dela med mig av va he handla om. Elin vet va he handla om, men de räck med att hon vet iaf :)
Men varför ja kan ha fått lite "stolthet" eller va man ska kalla de för och stått upp för de ja gjort å avvisa vissa grejer kan ju faktiskt bero på en person :) jag tror nästan de. Näe, jag
vet att he ä så!



1 kommentar: