fredag 24 juli 2009

Dead By April - Promise Me

Bakis idag, oh yes.
Var aldrig tänkt att jag sku drick öle igår, men fort vare gjort! :P
Kul hade jag faktiskt! :) Tack syster som körde och fick stå ut med mig och alla andra :P

Imorrn då bär de av på PDOL, sen Lördag stavayran, sen far jag till Elin till Rättvik, Classic Car Week på måndag :P Så imorrn lämnar jag Malå! Har inte ens packat än, har inte varit så TOKpigg idag direkt :P Så de blir stressa som satan imorrn, bara ja int sov bort hela dan!

Får nog updatera när jag kommer hem, om mer än en vecka ;)

WOHO HOOOJ

1 kommentar:

  1. Hej! Tjatigt att höra =/ Fick ingen ortos efter operationen. Det enda jag fick med mig hem var ett par kryckor, smärtstillande och proppförebyggande sprutor som man skulle ta. Två veckor efter operationen började jag hos sjukgymnasten med lite rehabövningar och körde dessa några gånger i veckan. (3-4 kanske.) Kika in min blogg från den 1 april -08, då jag gjorde operationen, så får du nog lite fler svar på dina frågor :)

    Mvh Anders
    http://korsbandsskada.bloggagratis.se

    SvaraRadera