måndag 20 juli 2009

Johnny Cash - It Ain't me Babe

Då var holmen gungar avklarad, var nykter i fredags. Hade egentligen bara planerat en tråkig jävla hemma kväll, men Mayer lyckas alltid finna av mina planerade tråkiga hemmakvällar så hon ringt som sagt i fredags och ville hitta på nått, så vi drog kosan till Sorsele bara för att glo. Men det slutade med att jag blev fyllechaffis hela kvällen :P Det var faktiskt trevligt, dock hade Gustav stoppat in Andreas ljud i sin bil, å det är att åka med kan jag säga.. Så huvudvärken fanns när jag skulle sova.
Sen vart he bestämt att jag och mayer skulle dit å supa igår, så Daniel kom å hämtade oss, jag var full redan innan vi kommit fram, hållåjen..
Jag hade jätte roligt :) Träffade många gamla godingar, det var roligt. Speciellt Anna :)
Sen hade man fått i sig nån öl för mycket, så stackars mayer fick stoppa i säng mig :] Haha, rackarns!
Men tack för en riktigt trevlig helg må ja säga! :)
Har därimot aldrig varit så bakis som jag var idag, undra vad som hände riktigt.. :P

Syster kommer imorrn! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar